дұрыс тамақтану Коучинг
Сабақтың тақырыбы: Дұрас тамақтану
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, бүгінгі сабағымызда әр-түрлі
тапсырмаларды орындайтынымызды айтып өтеміз.
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне
сәттілік, жақсы тілектер айтады.Тамақтану жөнінде сауалнама жүргізеді
2)Жағдаят: сен дүкеннен жартылай дайын өнім сатып алдың. Бірақ сақталу мерзімі өткенін кеш көрдің. Не істейсің? Төмендегі сөздерді пайдаланып, сатушымен сөйлес: кешіріңіз, көрмедім, жартылай дайын өнім, сатып алдым, сақталу мерзімі, өтіп кеткен.
3) «Оймоншақ» ойыны. Топқа бөлініп, әрқайсысың бір сөйлемнен айтыңдар. Сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болсын. Талап:өздерің алған жартылай дайын өнімдердің артықшылығы мен сақталу мерзімі туралыайтыңдар. Ол үшін төрт-төрттен топқа бөлініңдер. Топқа бөліну жолы: Үстелдің үстінде жемістің, көгөністің, сүт тағамдарының, ет тағамдарының суреттері теріс аударылып жатады. Алған суреттерің бойынша топтасыңдар.Дайындыққа үш минут беріледі. Қай топ дұрыс нәтиже көрсетсе, сол топ жеңімпаз атанады.
1.Жаңа сөздер (жазбаша)
Тез бұзылады, ескерту, жиі, сапа, қазы-қарта, артық салмақ.
1-тапсырма.Суретке қара. Олардың атын айт. Бұл тағамдардың қайсысы саған ұнайды? Қай тағамды жиі жейсің?
<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->
Қайсысы пайдалы?
<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->
<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->
2-тапсырма. Бұл тағамның елі қайсы? Сұрақтың жауабын белгіле. (ауызша)
1 |
пицца |
О
Т
А
Н
Ы |
Қазақстан |
а |
2 |
спагетти |
Түркия |
ә |
|
3 |
суши |
Қытай |
б |
|
4 |
қазы-карта |
Жапония |
в |
|
5 |
Соса-СоІа |
Германия |
г |
|
6 |
хот-дог |
АҚШ |
ғ |
|
7 |
гамбургер |
Азия |
д |
|
8 |
картошка-фри |
Италия |
е |
|
9 |
грек жаңғағы |
Франция |
ж |
|
10 |
дөнер |
Белгия |
з |
|
11 |
грек салаты |
Греция |
и |
3-тапсырма. Мәтінді оқы. (мәтінмен жұмыс,тыңдалым, оқылым)
Бүгін мектепте «Фастфудтар: «ия» және «жоқ» » тақырыбында сынып сағаты өтті. Сынып сағатына оқушылар, гастроэнтеролог- дәрігерлер қатысты.
Дәрігерлер мектеп оқушыларына тез дайындалатын тағам түрлерінің зиян екенін айтты. Гамбургер, хот-дог, чипсы, газдалған сусындарды пайдаланбау туралы ескертті. Олар: фастфуд тағамдарын дайындаушылар оның сапасына қарамайды. Сондықтан олар тез бұзылады да, көп ауруға себеп болады. Көп балалар фастфуд тағамдарын жиісжейді. Ол денсаулыққа зиян. Сендер дұрыс тамақтана біліңдер», – деді.
Қазір 6 жастан 14 жасқа дейінгі балаларда қаназдық ауруы көп кездеседі. Ал асқазан ауруы бірінші орында тұр. Фастфуд тағамдары артық салмақ қосады.
4-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жаз.
Ас адам ...(-ге, -ға) күш береді. Жақсы ас ішкен адам ...(-ның, -нің) көңіл күйі жақсы болады. Сол себепті жейтін ас ... (-тің, -тың) жеңіл әрі пайдалы болуына көңіл бөле ... (-мын, -мін).
Таңғы аста ботқа түрлерін жей ... (-мын, -мін). Түскі ас ... (-те, -та) салқын салат жеймін.
Сұйық тағам іше ... (-мын, -мін).
5-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.
1.Мектепте не өтті?
2.Сынып сағатының тақырыбы қандай?
3.Оған кімдер қатысты?
4.Дәрігерлер оқушыларға не туралы айтты?
5.Фастфуд тағамдарының қандай зияны бар?
6.Фастфуд тағамдары неге тез бұзылады?
8-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш. Тірек сөзді тап.
с |
ү |
т |
|||||
қ |
а |
й |
м |
а |
қ |
||
қ |
ұ |
й |
м |
а |
қ |
||
т |
о |
с |
а |
п |
|||
қ |
а |
м |
ы |
р |
|||
Көлденеңінен:
1.Құрамында кальций мол табиғи тағам.
2.Сүттен алынатын қою, дәмді тағам.
3.Сүт,ұн, жұмыртқа қосып қуырылатын тағам.
4.Қант пен жеміс қосып дайындалатын тағам.
5.Ұн, су, жұмыртқа, тұз қосып иленетін шикі нан.
ІҮ.Сабақты пысықтау.