06
февраль
2025
Сабақты талдау, зерттеу әдістері ретінде бақылау
Сабақты талдау әрбір ДОТІЖ орынбасары А. Баубекова сабақты талдауға өзіне мақсат қойған дұрыс. Мен қандай мақсатпен қатысамын, мен осы сабақта мұғалімден және оқушыдан не көргім келеді?Алынған әдіс тәсілдер, әр түрлі платформалар тиімді болдыма. Жеке, жұптық, топтық жұмыс жүргізілді ма? Топтық жұмыста бір біріне кері байланыс берілдіма, жауаптарын толықтырып отырдыма топтар. Ерекшеліктеріне қажет саралау тапсырмалар беру, ББЖМ ҚА халықаралық зерттеулерге қандай тапсырмалар берілді және қалай бағалау жүргізілді. Сабақ соңы Кері байланыс нақты "мен осы платформа арқылы есепті тез шығарғанды үйрендім" деп алу керек.

