10
октябрь
2024
1 сыныптағы оқу үрдісін ұйымдастыру
№16 жалпы орта білім беретін мектебінде бейімделу кезеңінде 1 сынып білім алушыларының жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып 1 сыныптағы оқу үрдісін ұйымдастыру; балалардың мұғаліммен , сыныптастарымен қарым- қатынасын бақылау, мектепке көзқарасын зерттеу, бейімделуін анықтау мақсатында мектеп психологтары А.Байназарова, Т.Мухамеджан 1 сынып білім алушыларынан Керн-Иаресек әдістемесі алынды. Нәтижесінде білім алушылардың басым көпшілігінің бейімделуі қалыпты жағдайда. Білім алушылардың мектепте бейімделуіне байланысты арнайы кеңестер, ұсыныстар берілді.








